Zápis ze schůze 27.10. 2010 - part I
1. Poháry pro vítěze - jak bylo dohodnuto, letošní sezóna bude oproti té minulé okořeněna hned několika poháry pro ty nejlepší. Po odehrání Play-off (konec března 2011) bude odměněn nejlepší střelec a nejlepší tým (vítěz finále play-off) soutěže pohárem. Nejlepší tým navíc získá další pohár - putovní, kterým se bude moci pochlubit svému okolí a zároveň ho bude po celý rok opatrovat (tzn. nekoupat se s ním v bazénu apod.) pro vítěze dalšího ročníku ZAHL. Pro každý vítězný tým jednotlivých ročníků bude vyrobena patřičná jmenovka, která bude vzápětí natrvalo umístěna na podstavec putovního poháru, tak jak tomu v pořádných soutěžích bývá zvykem. Na schůzce ještě padaly návrhy na ocenění dalších výjimečných hráčů, jako např. nejlepší gólman, nejužitečnějčí hráč nebo nejslušnější hráč. Tuto věc bych nechal prozatím otevřenou. Rozhodnutí o tom, zda některého z těchto hráčů odměnit, bych nechal na hlasování v podobě ankety na oficiálních stránkách soutěže ZAHL. A to nejlepší nakonec. Poháry budou něco stát. Dohodli jsme se, že každý tým vloží do kasy tisíc korun pro tyto účely. Pokladníkem je Libor Švejcar z týmu HC Devils. Než se uskuteční samotný nákup pohárů, budou všichni manažeři týmů srozuměni s podobou a cenou trofejí. Ke dni 2.12.2010 vložil do kasy 1.000 kč pouze tým HC Snails. Ostatní prosím, aby ho následovaly.
2. Zakončená sezóny - pěknou tečkou za ročníkem 2010/2011 by bylo společné posezení všech hráčů ZAHL za účelem vyhodnocení sezóny (duben 2011). Právě zde by mohlo proběhnout předání všech pohárů. Pokud by v kase zůstaly ještě nějaké finance, tak by se mohly použít na zajištění tohoto posezení. Přesné místo a čas by se určil společnou dohodou.
3. Zápas All Stars - dalším zpestřením naší amatérské soutěže by mohlo být vyvrcholení na ledě v podobě utkání All Stars. To by se uskutečnilo až po oznámení vítěze soutěže ZAHL a mohlo by vypadat následovně. Z každého týmu, který soutěž nevyhraje (2. - 6.), by byli vybraní cca. 2-3 hráči a společně by vytvořili tým, který by se mohl utkat s vítězem ročníku. Nebo, z každého týmu, který figuruje v ZAHL, by byli vybraní cca. 2-3 hráči a společně by vytvořili tým, který by se mohl utkat s posledním mužstvem tabulky ze Znovín ligy. Tento bod by se mohl pojmout také formou anketního hlasování.
4. Rozhodčí - téměř celou aktuální sezónu hrajeme pod dohledem jednoho rozhodčího. Z ohlasů manažerů týmů ZAHL bylo na schůzce patrné, že jsme se službami rozhodčího spokojeni. Drobným doplňkem povinností sudího se stalo otáčení skóre po vstřelené brance. Dříve s ním otáčeli samotní hráči, ale to se z důvodu nepřehlednosti zrušilo. V období mezi schůzkou a sepsáním tohoto článku vyplul na povrch ještě další nápad - rozhodčí na jednom utkání by byli dva. Během utkání by se mohl jeden soustředit pouze na ofsajdy, druhý by dohlížel na zbytek dění. Dále by rozhodčím přibyly další povinnosti v podobě vypisování zápisu o utkání, kontrola výstroje hráčů, kompletní obsluha skóre (včetně vyzvednutí a vrácení na vrátnici). Momentálně se zjišťuje, jestli by takové složení bylo reálné z pohledu sudích, proto tuto zprávu berte prozatím s rezervou.
5. Soupisky týmů - abychom měli o sobě přehled a nevznikaly spekulace o načerno nasazených hráčích do utkání, tak každý manažer předloží (pošle mailem na Libora Švejcara) soupisku hráčů svého týmu, pokud už tak neudělal. U každého hráče musí být uvedeno jméno, příjmení, datum narození a číslo dresu. Důležitým bodem, na který se bohužel zapomíná, je označení hráče, který má zkušenosti z okresního přeboru. Po získání všech soupisek budou rozeslány na všechny manažery, aby měl každý vedoucí týmu kdykoli k dispozici všechny soupisky. Přibližně ve stejné době budou soupisky umístěny na web. U hráčů bude uvedeno následující - jméno, příjmení, rok narození (na webu nebude uvedeno kompletní datum) a číslo dresu.
to be continue...